Når du vil slippe for systemkaos

At få et samlet kundebillede og en fælles sagsbehandling er ofte en udfordring i energibranchen. Derudover kan det være svært at samkøre rutiner, som spænder over flere afdelinger, og få kontrol over feltarbejdet. Lime CRM er løsningen – og det bliver en letanvendelig informationshub for alle dine andre systemer.

Forsyningsbranchen - med et twist af Lime CRM

Gennemtænkt sagsbehandling

Kobl Lime CRM sammen med dine funktionspostkasser, din telefonomstilling samt kontaktformularen på din hjemmeside og få et fælles flow for alle kundesager.

Samlet kundebillede

Informationen i Lime CRM, i kombination med en integration til dit debiteringssystem og NIS-systemer, giver dig et komplet billede af hver kunde.

Rutiner og struktur

En enkel og effektiv sagsbehandling i Lime CRM gør det muligt at etablere og samkøre rutiner, som spænder over flere arbejdsområder og afdelinger.

Smart arbejdsordrehåndtering

Få kontrol over feltarbejdet med en smart og brugervenlig arbejdsordrehåndtering. Planlæg, udfør og rapportér det hele i Lime CRM.

Slip for tung administration

Kontrakt til handel med elektricitet, interesse i fiber, fejlrapportering for varme… Med selvbetjening og formularer får du alt direkte i Lime CRM.

CRM-eksperter med energiske kunder

Vi har leveret mange løsninger for såvel private som kommunale energivirksomheder gennem årenes løb. Energi Danmark, Oslofjord og Skellefteå Kraft er blot nogle få eksempler. Nu ser vi frem til at hjælpe netop din virksomhed.

Svante ler mod kameraet

Bliv selv ekspert

Med mere end 30 års erfaring kan vi det meste inden for salgsstøtte, sagsbehandling og andet inden for CRM, og vi deler gerne vores viden med dig! I vores posters kan du for eksempel læse mere om, hvordan et CRM-system forenkler din hverdag, og hvordan du lykkes med dit CRM-projekt . Det hele er selvfølgelig gratis.

Relevant viden til forsyningssektoren

Hvad er en helpdesk software?

Fra forsyningsvirksomhed til en fuldblods servicevirksomhed med Lime CRM

5 måder til at forbedre effektiviteten med field service management